تنهایی
 
غریبه
 
 

فكر تنهايي نباش تنهايي خودش تنهاست تنها به فكر كسي باش كه بي تو تنهاست



"> 

نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت12:27---12 دی 1393
سلام محسن
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

محسن بهم سر بزن منتظرتم


النا
ساعت20:50---15 شهريور 1392

سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..
در ضمن دوستم مطالب وبتم عالي بود باي


...
ساعت14:36---31 فروردين 1391


منم
ساعت12:05---23 آبان 1390
سلام خوبین؟چه خبر؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 6 / 12 / 1390برچسب:, :: 15:24 :: توسط : محسن

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید محسن هستم بدون نظرنرید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 108
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 16999
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1